Hem rebut correctament el teu encàrrec d’una targeta-regal a La Patent però sembla que s’ha cancel·lat el pagament
Què farem a continuació?
Aquesta pàgina s’ha carregat automàticament, però el més aviat possible una persona es posarà en contacte amb tu per confirmar que l’e-mail ha arribat bé.
T’enviarem igualment el cupó-regal i et comentarem les diferents opcions per regularitzar el pagament. Tingues en compte que encara que t’enviem el cupó, aquest no funcionarà fins que no verifiquem el pagament correctament.
Si tens preguntes o no recordes fer algun comentari, pots posar-te en contacte amb nosaltres.
Et respondrem en un termini inferior a 24 hores
Si no tens notícies nostres en un termini de 24 hores per favor avisa’ns assegurant d’indicar el teu número de telèfon.
Si us plau comproveu que els nostres correus no estiguin a la carpeta d’spam o correu no desitjat de la bústia, especialment si fas servir el correu de hotmail o Outlook, amb el qual hem detectat incidències.
Encarrega una altra targeta-regal